Liseberg!



Här sitter Viggo och äter smörgåsrån och dricker mjölk och Isaac som sitter brevid!



Här står jag precis efter jag har åkt Lisebergsbanan!



Här står jag!









Här åker jag och Isaac tekopparna vi åkte dom tre gånger!



Häe står Anders och Viggo i kö till Farfarsbilar!



Här står kaninen också i kö till farsarsbilar!



Här står jag och Isaac i kö till Farfarsbilar!



Här står Kaninen Anders och Viggo!



Här åker jag och Isaac Farfarsbilar!



Här står jag och jag vann två såna där chokladaskar som jag håller i!



Här står jag och Isaac!

Jag åkte Lisebergsbanan, Tekopparna, Farfarsbilar och Sagoslottet!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vad roligt o få se så många fina bilder..vad modigt gjort att åka lisebergsbanan o tekoppen!! Jag har åkt tekoppen en gång..fy vad läskig den var!! Jag gillar lugna saker, typ farfars bilar o sagoslottet..

2009-06-20 @ 15:31:25
Postat av: roger

såg ut som ni hade en mysig dag

2009-06-20 @ 17:02:27
Postat av: Mamma

Ja det var en väldigt mysig dag!! Kram

2009-06-20 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0